tisdag 5 juli 2016

Resor 2015

Några av de resor vi gjorde förra året var bland annat till härliga Rhodos och hippa London! London firade vi midsommar i och tanken var också att se Foo fighters på Wembley men som de flesta vet så var sångaren "tvungen" att bryta benet helgen innan i Göteborg så Wembley blev inställt i sista minuten. Vi hade jätte kul ändå men det blev lite snopet när vi hade packat och stod där i våra förbeställda t - shirtar  med loggan på och hade siktet inställt på konsert.. Vi sadlade snabbt om och bokade bord på en trevlig Jamie Oliver restaurang :)



Rhodos by night! Vi hittade till en bakgård i gamla stan där lokalbefolkningen höll till, väldigt trevligt och inga turister (förutom vi då :)
 
 
 
Rhodos är en stad men gamla fort och gränder med kullerstenar. Mitt bland detta är det fullt av försäljare, turister. Gatukonstnärer fanns det gott om!
 

London - midsommar 2015

Köpta på en flea market i centrala London!

Lite shopping blev det också..

 

 

London är fullt av gamla byggnader och vackra miljöer
 

Hyde park - behöver jag säga att detta är en av mina favorit platser i London.. Jag fick en hel drös med inspiration till min egen trädgård - synd bara att storlek och plånbok sätter stop för en del..

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar