lördag 10 maj 2014

Gamla skolhus

Jag tror att många någon gång drömt om att bo i ett gammalt skolhus, att få inreda alla de stora ytorna och att faktiskt få plats med alla sina saker och de ständigt nya loppis fynden hade varit en dröm :)
- iaf för mig! Oftast kan man köpa såna här typer av fastigheter relativt billigt just pga de här stora ytorna som såklart kostar att värma upp - och städa. Det mest praktiskta hade varit om man hade varit egen företagare och behövt ha ytor till företaget, varför inte öppna ett bed and breakfast.. Ett som är säkert är att det är kul att drömma och inspireras så jag kommer fortsätta att titta på såna här typer av hus på hemnet sen om jag någonsin kommer att bo i ett sådant hus återstår att se..  Idag är det äntligen fredag och jag har verkligen längtat till helgen! Imorgon blir det tjejkväll och det ska bli jätte kul!
 
 
 


 
 
Inspirationsbilder; www.hemnet.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar