måndag 6 januari 2014

Ny klänning och vårlängtan

Ledigheten har gått snabbt och nu är det dags för en ny vecka och ett nytt arbetsår! Just nu känner jag verkligen för våren och ljuset - kanske kan planera in något roligt att se framemot nu i mörkret :) Ikväll tänkte jag visa vårt bibliotek/datarum då det känns som det vårigaste rummet än så länge - kan ha något med tapeten att göra :) och mitt nya fynd från nätet - en klänning jag önskat mig länge men som jag tyckt varit för dyr men som jag nu hittade för ett mer humant pris - den passar faktiskt fint mot dörren och tapeten..


 

 

 

 

2 kommentarer:

  1. This wallpaper is so beautiful! I like the desk and the chair too.
    Best regards, Lota (mycharminghouseno6.blogspot.com)

    SvaraRadera
  2. Thank you! I like the wallpaper to - It can really light up the darkest room. You have a really nice blog to!

    SvaraRadera