lördag 14 december 2013

Julgran och fin i håret!

Helgen är i full gång.. Igår var vi på en teaterföreställning som hette "Det våras för Vera". Jag sett tidigare föreställningar med dom och inte blivit besviken - man brukar skratta en hel del! Jag tyckte den första delen var roligast i går som handlade om en ett par klantiga tjuvar som stulit den berömda tavlan Mona Lisa.. Innan föreställningen hann jag också med att klippa mig och min frisör var så snäll att hon lockade håret på mig efteråt! Jag brukar i princip aldrig göra ngt speciellt med håret och blir därför så glad när jag är fin i det för en gång skull :) - tack Martina! Idag på dagen har vi julpyntat och klätt granen, blev verkligen fint när vi tände den!

 
 
 
 
Har inte julpyntat så mycket i alla rum - ibland är det fint med bara en stjärna!


Är bara tvungen att visa hur fint min frisör lockade håret på mig :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar