torsdag 24 oktober 2013

Stolar till salu

Mina vintage matrumsstolar är till salu.  Det finns sex stycken totalt men jag kan tänka mig att sälja färre också. Jag har grunnat ett tag på om jag skulle sälja dom men har nu bestämt mig för att göra det. De målade och omklädda av mig, i fint skick. Passar både i ett matrum som i ett kök :) Stilen på stolarna kallas Karl Johansstil eller empirstil och jag tycker att ornamentet på fram och ryggpartiet är väldigt snyggt/dekorativt. Det går jätte bra att komma och titta på dom!

http://www.blocket.se/blekinge/6_st_Vintage_stolar_till_matrummet_50215315.htm?ca=22&w=1








                                                               Här är stolarna i vårt kök
                                                 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar