måndag 21 oktober 2013

Mitt sovrum

Helgen gick jätte snabbt som vanligt. Vi han ändå med att gå ut och käka med några vänner, en snabb loppisrunda sen en kväll med familjen där vi spelade spel - Settlers där jag tyvärr inte vann :) Jag har några nya projekt på gång, hoppas jag skall bli klar med ett av dom nu i veckan! Ikväll tänkte jag visa några bilder på mitt sovrum - det rum som är det rum i huset som inte är renoverat av oss.. Jag är inget fan av tapeten som jag sagt innan men jag har några planer för hur jag skall göra om rummet.. Ikväll är det Hustoppen - ni som är inredningsintresserade missar väl inte det :)
 
 
                                                       Från hallen in till sovrummet




Från sovrummet in till badrummet genom en charmig glasdörr



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar