torsdag 17 oktober 2013

Loppisfynd!

Sent kvällsinlägg idag, har varit fullt upp men jag har ändå passat på att gå en riktig långpromenad vilket är så skönt att göra nu på hösten när alla träden är så vackra - tog några fina bilder också men jag visar dom imorgon istället :) Ikväll tänkte jag visa mina senaste loppisfynd. En snygg fest/fin väska att ha om man inte vill släpa med den stora med alla möjliga saker i  - vilket iför sig kan vara bra ibland om man behöver våtservetter, penna, extra strumpor eller varför inte en karta över Mallorca eller Stockholm :) - Kanske skulle ta och rensa ändå när jag tänker efter - men det får bli en annan dag!  Mitt andra fynd som jag tycker jag gjort är en fin sockerskål - eller vad man nu vill ha den till!




 


                            
                                     Den här får man iaf inte plats med en massa "skräp" i  :)

                           

                                                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar