torsdag 19 september 2013

Sensommardag igen - äntligen!

Har haft jätte fint sensommar väder idag - mer sånt! Idag har vi även påbörjat projekt "spalje", eller ja vi har inte börjat bygga än men har varit och tittat ut var vi skall köpa grejerna till det. Vi tänkte nämligen bygga ett själva och inte köpa dessa smidiga färdiga moduler..anledningen är att de moduler vi tittat på inte har passat den längd och bredd jag tänkt mig - förhoppningsvis kan vi fixa brädorna och det andra imorgon och sen sätta igång :) Ser framför mig en väggspalje som fungerar som lite avskiljare och som är täckt av murgröna och klätterrosor eller kaprifol eller ngt annan fin blomma..
Lite bilder på vardagsrummet ikväll, ljusstakarna har fått flytta in ett tag


                                            Jag gillar mina kuddar :) kan aldrig ha för många..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar