fredag 13 september 2013

Ny tavla

En jätte fin fredag med skönt väder. Har träffat några vänner och fikat (våfflor - vad annars :) sen film (The great Gatsby) och thai mat på kvällen. Filmen var jätte bra så den kan jag rekommendera! Ikväll tänkte jag visa den nya tavlan som jag fått av sambon - blev jätte glad för den. Vet inte riktigt var jag skall ha den än så den får stå vid murstocken så länge tillsammans med ljusstakarna - tycker i för sig att det är fint att antingen gruppera eller bara ha en tavla ståendes mot en vägg ist för att bara ha tavlor uppsatta på vägg som är det vanligaste..

 
 
 




Tycker om att förbereda vilka kläder/skor jag skall ha på mig om man skall iväg på ngt speciellt  - det är även lättare hur de ser ut tillsammans om man lägger fram det. Dessa skorna blir det nog imorgon iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar