söndag 15 september 2013

Bröllopshelg med filmstrul

Hemma igen efter att ha varit på ett bröllop i helgen. Ett jätte fint och personligt bröllop där allt från cermonin till festen var roligt att få ha varit med på. Bruden var jätte vacker och de åkte häst och vagn från kyrkan till lokalen. Det var många roliga tal och spex - inte alls stelt som en del bröllop kan vara och det var bra dansmusik på kvällen och folk släppte loss och bjöd på sig själva - en jätte rolig dag verkligen! Något som var mindre kul var när jag upptäckte att de filminspelningar som jag gjorde på bröllopet med sambons mobil hade filmats upp och ner..något som vi märkte när vi kom hem idag och fört över filmen till datorn! Ja..vad säger man..inte visste jag att det fanns en "rätt" sida att hålla den mobiltelefonen på för att filmen skulle hamna på rätt håll i datorn - såg ju bra ut när jag filmade..inte upp och ner då iaf :) Så nu har vi (eller sambon) tillbringat kvällen med att försöka hitta ett program som funkar för att kunna vända filmen på "rätt" håll men ändå få den att fungera.. Får skratta åt det bara - dråpligt är det i alla fall :)

 
Bild Ikea
 

Min klänning som jag hade på bröllopet
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar