torsdag 8 augusti 2013

Turkost skrivbord till salu

Jag är äntligen klar med mitt skrivbord. Den har målats i en härlig turkos färg och jag blev riktigt nöjd med färgvalet. Den har en lite snyggt sliten yta på skivan som framhävdes av färgen när jag målade. Jag tänker lägga ut det till försäljning, både här på bloggen men också på blocket - se länk nedan. Funderade först på om jag själv skulle behålla det nu när det blivit så fint men vi har inte hunnit göra iordning vårt extra rum som vi tänkte ha det i så för att sambon inte skall bli galen på mig över alla möbler och prylar jag släpar hem så måste jag sälja det..För den som vill komma och titta på det går det bra.

http://www.blocket.se/blekinge/Antikt_turkost_skrivbord_48612906.htm?ca=22&w=1

 
 



2 kommentarer:

  1. Hej gumman, fint du gjort! Kul att följa din blogg med alla fina bilder:)
    Har du föresten fått Lenas mail om kräftskiva på lördag hos henne? hon sa till mig igår att hon inte fått svar från dig än. jag tänkte du kanske inte sett det...Jag har ju fortfarade ingen mobil. :( Men iaf så va ni välkomna dit på lör om ni ville? kl 17.30 på deras uteplats:) kram

    SvaraRadera
  2. tack, vad snällt :)hoppas du får din mobil snart nu när du väntat så länge. Nej, jag har inte fått ngt mail - hon kan ju ha skickat till fel mail? Men det är bra då vet jag från dig iaf :)ska prata med J så hör jag av mig till dig imorgon(på D:s mobil då :) Kram

    SvaraRadera