måndag 22 juli 2013

Tillbaka från Göteborgstripp med Robbie Williams konsert

Kom tillbaka sent igår kväll efter en långhelg i Göteborg där lördagskvällen slutade i en häftig konsert med Robbie Williams. Tycker tvärtom vad recensenten i tidningarna skrev att showen var underhållande och bra. Robbie bjöd på show och spex, speciellt när han bjöd upp en tjej på scen som hade en skylt där det stod "please sign my butt so i can get it tattooed" - se bild nedan :) kvällens höjdpunkt förutom låtarna "feel" och "angel" bla :) Snart börjar hans konsert i Köpenhamn - blir nog bra drag där med.. Så nu är jag hemma och kan landa lite, har bland annat bytt ut de flesta blommor då de inte klarade av att jag var iväg..men det blev fint (bilder nedan)


Robbie under låten "me and my monkey"
 

Robbie som skriver autograf på en tjejs rumpa ur publiken..
 
                                  Det var mycket som hände på scen med fyrverkerier, eld, ballonger och rullande
                                  statyer" föreställande Robbies ansikte

Och så hemma igen..lite nya blommor han jag plantera idag - i vardagsrummet blev det en mårbacka pelargon
 
 
 
En till ny mårbacka
 
En "vanlig" pelargon som blev fin i köksfönstret

 
I utekrukorna blev det en fin klängblomma som jag inte kom ihåg namnet på :)
 
Denna pelargon klarade sig själv under gtb helgen men det fick flytta ut till solen lite tillsammans med mina nya kuddar från tradera

Lite mer pelargoner kring en av uteplatserna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar