söndag 7 juli 2013

Mårbacka pelagoner

I helgen har vi fått en del gjort, tvättat huset, målat en stol och lite annat snickararbete. Men vi har även haft ledigt och träffat vänner :) Jag har köpt nya mårbacka pelargoner som redan var "fullvuxna" så jag blev så glad när jag hittade dom - många tycker jag är så små när man ser dom i affären. Jag har ställt dom i biblioteket/datarummet.



 
 

Här är vår datahörna där jag även sitter och bloggar :) Skrivbordet hittade vi på blocket och som jag målat om. "Skrivbordsstolen" är egentligen en karmstol som jag tyckte passade bättre in än en "vanlig" skrivbordsstol. Och dataskärmen är ju inte så snygg men är tyvärr inte så mkt att göra ngt åt - men den är en av anledningarna till varför jag inte visat denna delen av rummet tidigare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar