fredag 7 juni 2013

Är äntligen helt klar med mitt nya köksbord. Jag hittade det i en antik/loppis affär där vi bor. Det var grå/grönt innan så jag har målat det vitt och lackat bordskivan så att det ska bli en tålig yta. Tycker bord med lådor är så gulliga och jag blev så glad när jag hittade detta bordet med inte bara en utan två lådor! :) Roligt när man öppnar lådan så är den är färgglad tapet på insidan, undrar vad man hade i dom förr?




 Håller även på att måla och klä om de här stolarna, fyra är färdiga men har redan sålt två av dem så dessa är de jag har kvar som är färdiga än så länge. Har fyra stycken stolar till som jag så småningom ska bli klar med och sälja, så totalt 6 st stolar tänkte jag lägga ut på blocket (om jag inte behåller två själv - har inte bestämt mig än :)

 IB laursen mynte serien tycker jag är så fin, porslinet finns i flera olika färger men jag fastnade för english rose så förutom Pip studio porslinet så samlar jag även på dessa :)


                                      Stolarna har så fint mönster i ryggen tycker jag



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar