måndag 13 maj 2013


Något som jag tycker är fint är att använda sig av det som man har hemma eller något från naturen när man dekorerar. Här på de första bilderna har jag tagit vanligt björkris och bundit runt ljusstakarna. Fåglarna och fjärilen var lite pricken över i:et - dom hittade jag på en affär som heter Minta fd Mario i Ronneby. Jätte fina saker har den butiken - skulle vilja köpa allting :)





 
Lite kuddar som blev över ligger nu stapplade på golvet - blev ett slags stillben tycker jag

Stolarna är gustavianska och modellen heter "rosen". Jag har målat dom själv men fick dom omklädda. Min favorit är den gustavianska salongssoffan som jag spanat på i några år innan jag slog till - köpte den på en aktionssaj på nätet och blev jätte glad när jag vann budgivningen. Den har jag också målat själv men låtit den bli omklädd. Tycker om spjälorna i ryggen och de svarvade benen - lite kul att inte bara ha stolar runt en bord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar