måndag 20 maj 2013

Idag tänkte jag visa ett tradera fynd jag gjort - en söt liten fågel :) En del tycker säkert det är skräp men jag kunde inte låta bli att buda hem den (jag tänkte att den skulle passa så bra ihop med min fågeltapet)



 Z (hunden) och jag sitter och har en lugn morgon med en kopp te, för sen väntar bla det här...


 Tvätt! Massor av tvätt, ngn som har lust att hjälpa till att vika :)
Ville visa att verkligheten inte alltid ser ut som i sköna hem, även fast det är kul att plocka undan och fixa iordning innan man ska fota ngt



                                                               Köksbord till salu
Vi ska sälja vårt köksbord och fyra stolar för att göra plats för mitt senaste fynd jag gjort i en lokal antikaffär. Det finns en iläggsskiva till detta bord så det kan bli 210. Kan passa att måla vitt, men det överlåter jag till den nya ägaren även fast jag tycker det är roligt att göra om möbler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar