lördag 11 maj 2013



Hej. Idag är en stor dag :) lilla Z:s (hunden) första gång i en tidning. Vi (Z och jag) och lite inredningsbilder från mitt hem är med i Sydöstran. Tack ännu en gång Linda för en trevlig dag när du var här och fotade - Z tyckte om dig och ställde upp på foton fasten hon inte brukar göra det :)
Idag tänkte jag visa lite fynd jag gjort från olika loppisar och antikhus. Den första är en guldspegel som jag var jätte nöjd med att hitta - tanken var först att ha den i badrummet men den gjorde sig så bra mot tapeten så den blev kvar i biblioteket. Lampan är från Mio och är inget loppis fynd så den är något av ett undantag i hemmet - tog bara med bilden för att den också gör sig bra mot tapeten. Eldstativet köpte jag på ett antikhus i närheten där jag bor - den passade bra intill kakelugnen. Samt en fin stor flaska som man kan ha som vas eller bara låta stå som den är.  Nu lite grillning :)





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar